JUGA AMB LA VEn aquest simpàtic conte es treballa la lletra " V " , que apareix destacada en color, i al final s ' inclouen jocs i activitats diversos. Una proposta lúdica que t...9788483042069DOUMERC VÁZQUEZ, BEATRIZ
BRUIXOLA
miércoles, 1 de marzo de 2000
JUGA AMB LA QEn aquest simpàtic conte es treballa la lletra " Q " , que apareix destacada en color, i al final s ' inclouen jocs i activitats diversos. Una proposta lúdica que t...9788483042021DOUMERC VÁZQUEZ, BEATRIZ
BRUIXOLA
miércoles, 1 de marzo de 2000
JUGA AMB LA PEn aquest simpàtic conte es treballa la lletra " P " , que apareix destacada en color, i al final s ' inclouen jocs i activitats diversos. Una proposta lúdica que t...9788483042014DOUMERC VÁZQUEZ, BEATRIZ
BRUIXOLA
miércoles, 1 de marzo de 2000
JUGA AMB LA MEn aquest simpàtic conte es treballa la lletra " M " , que apareix destacada en color, i al final s ' inclouen jocs i activitats diversos. Una proposta lúdica que t...9788483041994DOUMERC VÁZQUEZ, BEATRIZ
BRUIXOLA
miércoles, 1 de marzo de 2000
JUGA AMB LA LLEn aquest simpàtic conte es treballa la grafia " LL " , que apareix destacada en color, i al final s ' inclouen jocs i activitats diversos. Una proposta lúdica que ...9788483041987DOUMERC VÁZQUEZ, BEATRIZ
BRUIXOLA
miércoles, 1 de marzo de 2000
En aquesta aventura, la Tina Superbruixa es trasllada per art de màgia a un antic vaixell pirata. Allà s'haurà d'enfrontar amb el temible capità Barra Barbada i la seva salvatge tr...9788483041673KNISTER
BRUIXOLA
viernes, 1 de octubre de 1999
En aquesta aventura, la Tina Superbruixa investiga el misteriós robatori de la bicicleta de la seva mare. De sobte, i gàcies a la màgia, es troba seguint les empremtes del lladre d...9788483041666KNISTER
BRUIXOLA
viernes, 1 de octubre de 1999
JUGA AMB EL 4Aquest conte proposa el coneixement del número 4, que el nen podrà identificar de forma auditiva (sentint-lo repetidament al llarg de la història) i visual (veient la grafia de la ...9788483041550GARCÍA FRANCO, PEDRO MARÍ...
BRUIXOLA
viernes, 1 de octubre de 1999
JUGA AMB EL 10Aquest conte proposa el coneixement del número 10, que el nen podrà identificar de forma auditiva (sentint-lo repetidament al llarg de la història) i visual (veient la grafia de la...9788483041611GARCÍA FRANCO, PEDRO MARÍ...
BRUIXOLA
viernes, 1 de octubre de 1999
JUGA AMB EL 9Aquest conte proposa el coneixement del número 9, que el nen podrà identificar de forma auditiva (sentint-lo repetidament al llarg de la història) i visual (veient la grafia de la ...9788483041604GARCÍA FRANCO, PEDRO MARÍ...
BRUIXOLA
viernes, 1 de octubre de 1999
JUGA AMB EL 8Aquest conte proposa el coneixement del número 8, que el nen podrà identificar de forma auditiva (sentint-lo repetidament al llarg de la història) i visual (veient la grafia de la ...9788483041598GARCÍA FRANCO, PEDRO MARÍ...
BRUIXOLA
viernes, 1 de octubre de 1999